søndag 6. september 2009

Par nr. 12 i 52 ppiii

Ja her er de: Det er sokkene "angee" fra boka til Cookie A "Sock innovation"
Disse er strikket i Arwetta på pinne nr 2,5. Syns de ble litt slaskete selv til meg med mine brede føtter! Burde nok ha strikket de på pinne 2,25 tenker jeg, problemet er bare at jeg ikke har den pinnetykkelsen :-( Meeeen, nå nærmer det seg bursdagen min, og jeg har mailet en link til gubben hvor den tykkelsen er å få kjøpt..... Så kanskje de dukker opp...... (skeeeeptisk egentlig, han og netthandel hører nemig ikke sammen!)
Har brukt to uker på disse, hvilket er aaaaaltfor lang tid på et par sokker. Men nå er jo om kjent ferien over, og da er et jo full rulle hver eneste dag og kveld så tiden til strikking er minimal. Men men, jeg prøver å kose meg med pinnene så fort jeg har anledning!

Ingen kommentarer: