tirsdag 18. mai 2010

JEG HAR VINNI :-)

Jepp - endelig hadde jeg vinnerlykke :-) Er av den typen som så og si aldri vinner, men denne gangen var det jammen min tur:-) Det skjedde på et blogglotteri hos fibula. Og det var ikke hvilket som helst premie jeg vant heller, nemlig et nøste WOLLMEISE :-)))))))))) Hele 160 gr med et HERLIG garn - i en herlig farge (clementine)- som jeg aldri har strikket av - før i kveld...
For garnet ble festet rett på garnvinda.....
...og til nøstemaskinen :-)) Første ganegn jeg bruker dette også... enda det var julegave og morsdagsgave fra ungene.... Ja ja, nå er det testet ut og det virker bra altså!!! Var jo gjort på null komma null å nøste opp garnet :-)
Jeg har også funnet ut hva garnet skal brukes til - det blir et sjal til meg selv :-)
Sjalet jeg har begynt på er Travelling Woman (Ravelry-link).
Såååå her skal det strikkes nå....

2 kommentarer:

Kelsina sa...

Nydelig farge! Gratulerer og lykke til med strikkingen.

Vibekes lille ullne sa...

Så fint at garnet har kommet trygt fram! Gleder meg til å se sjalet ferdigstrikket, tror det blir kjempeflott!! :)