søndag 10. februar 2008




Her ser dere starten på fisketeppet mitt. Har strikket 42 fisker, men har maaaange igjen.... Har begynt å sy sammen de ferdige fiskene, men du verden for en kjedelig jobb...... Men jeg har bestemt meg for at når jeg har strikket opp et nøste i alle fargene SKAL jeg montere før jeg begynner på nye fisker !!!! Hvis ikke tror jeg ikke dette teppet noen gang blir ferdig..... Syns også det er vanskelig å sy det sammen slik at det blir pent.....

Er fornøyd med fargevalget og gleder meg til det er ferdig!! Strikker i Falk og pinner nr 3,5.

2 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Så fint teppet ditt blir! Er nok lurt å montere med jevne mellomrom ja, det har jeg planer om også. Ellers blir det vel bare en UFO ut av det. Fortsatt fin søndag!

Anonym sa...

Veldig fine farger du har valgt, synes jeg. Lykke til vidre med teppet. Jeg er ferdig - ble 200 fisker på meg.