søndag 6. september 2009

En liten oppdatering fra meg :-)

Jepp - her er jeg - en solskinnsdag i ferien min..... De var det ikke altfor mange av så godt å ha et bevis! Tenkte jeg skulle skifte bilde på avataren min på Hobbyboden, klarte ikke det ved å ta bilde rett fra maskinen. Derfor får det ta seg tur innom her så kanskje jeg kan klare det.... Disse babybootiesene ble gitt bort i gave til ei venninne av meg og babyen hennes. Glemte å ta bilde før jeg reiste, så her er et dårlig bilde tatt med mobilen i bilen på vei dit.....
Strikket i Sandnes alpakka på pinne nr. 2,5 (tror jeg det var....). Ser litt skeive og rare ut, men de er ikke det i virkeligheten altså :-) Mønsteret har jeg funnet via en link eller blogg (husker ikke helt hvor jeg fant den....) på Hobbyboden. Sokkene er par nr 10 til 52ppiii

Ingen kommentarer: