søndag 8. november 2009

Se hva jeg har fått!!!! (ehh kjøpt mener jeg vel....)

Hobbyboden er Wollmeise garnet over alle garn. Det selges over nett og forsvinner så fort ut av butikken så det er omtrent håpløst å få tak i. De som har klart å få tak i dette skryter hemningsløst av dette, alt er bare helt topp når det gjelder dette garnet. Jeg ble nysgjerrig, men innså at å få tak i det for meg ville være som å lete etter en nål i en høystakk.... Men på Hobbyboden er det mange supre damer, en av dem er Allium :-) Hun ofret et nøste på meg, så nå kan endelig jeg også kalle meg meisemamma :-) Garnet heter Rohrspatz Wollmeise, og fargen er Rhabarber og nøste veier 130 gram :-)
Vet ikke helt hva jeg skal bruke herligheten til, det blir enten et sjal eller vanter!! Tror nok nøste skal gjemmes til jul og så skal jeg kose meg med det da!!

Ingen kommentarer: