fredag 11. desember 2009

Julekalendervenn-gave og Lucia

Ja da var pakke nr. 11 åpnet, og her var det et herlig garnnøste :-) Viking Alpaca, nok et nytt bekjentskap for meg :-) Dette var et herlig mykt garn, tusen takk Baddie :-) Den STORE Luccia-dagen :-)
Ja i dag har jeg feiret Lucia absolutt hele dagen :-) Det begynte kl. 8 i dag tidlig hvor minstefrøkna skulle gå Lucia i sin barnehage. Hun var superheldig og vant trekningen om å være Lucia, så dette har vært en stor dag for henne!! Litt sløv i øya på bilde her, men hun fullførte oppgaven med glans! En stolt mor og far sto på sidelinjen og så på.....
Etter Lucia-toget kunne barnehagen by på te/kaffe og lussekatter - for en herlig start på en herlig dag!!!
Jeg jobber også i barnehage, så når jeg kom i min barnehage, skulle vi også gå Lucia ! Først på 2 forskjellige steder i bygda her, og deretter for alle foreldrene med påfølgende foreldrekaffe med lussekatter her også :-) En kjempekoselig dag, men må innrømme at det var godt å ta helga i dag, jammen blir man sliten etter et slikt program.....
Så i kveld skal jeg slite litt på sofaen og bare kose meg med et glass vin og strikkepinner

1 kommentar:

amylin sa...

Så søt Lucia! Fin gave også