søndag 5. desember 2010

Adventsgaver og -kos 5. desember:-)

I dag har vi hatt en skikkelig bakekosedag her :-)
Under er minstefrøkna i full gang med pepperkaker!
Og legg merke til Samba som sitter i bakgrunnen og ser på.
Samba er klassens maskot, som får bli med alle i klassen hjem en helg.
De har vært uadskillelige i hele helgen, så tror de har kosa seg bra begge to ;-)
Etter pepperkakebakingen var det pynting av pepperkakehus!
Og her er alle mann i arbeid ;-)
Slik ser det ferdige resultatet ut: Mangler snø og nisser, men det kommer snart! Vi har også bakt kransekakestenger og aprikospletter, men det glemte jeg å ta bilde av før de havnet i fryseren. Dagens gave fra Strikkesnuppa var 10 maskemarkører!!!!!! Se så fine de er....
Og en er allerede tatt i bruk:
Tusen takk Strikkesnuppa -disse ble jeg veeeeeldig glad for!! Av gubben fikk jeg et par ullsokker som skal være skikkelig gode.
Og så kaldt som det er nå om dagen så skal det da gå an å få testet disse skikkelig..
Og ta en titt på de fine lysestakene jeg fikk i går kveld!!!
Hadde bedt inn syklubben med gubber på rakfisklag,
og for en vertinnegave de hadde med seg!!!
3 lysestaker!!!! Ble helt målløs jeg..... Jeg som 2 dager i forveien viste mamma akkurat disse lysestakene og
sagt at jeg ønsket meg slike til jul...
Tusen takk til dere alle!!!!!!!!!

Ingen kommentarer: