tirsdag 8. desember 2009

Julekalendervenn

I dag fikk jeg noe skikkelig spennende, det er så spennende så jeg vet egentlig ikke hva det er.... Chrystal Ice heter det, og det er bitte små perleliknende kuler oppi den posen. Bakpå posen står det at man skal ha disse i vann, og så skal det skje et eller annet... Da blir vannet fargerikt og litt "isaktig", og du kan velge om du vil ha telys oppi der eller blomster - hvis jeg har forstått det rett da..... Må nok kontakte Baddie for å få en forklaring :-) Men dette høres veldig spennende ut så gleder meg til å teste ut dette!!!!! I går, den 7. desember var dette inni pakka mi:
Et herlig nøste med viking sportsgarn! Dette har jeg heller aldri strikket av så dette blir nok et spennende prosjekt :-)
Tusen takk, Inger-Mina/Baddie :-)

1 kommentar:

amylin sa...

Fine kalendergaver du har fått. Høres spennende ut med sånn isvannsaker. Du får ta bilde når du har funnet det ut og prøvd det.