fredag 4. desember 2009

Kalendervenngaver

Jepp, her ser dere hva jeg har fått de to siste dagene: Den 2. desember fikk jeg de rød/oransje perlene som passer perfekt til mirasolgarnet jeg fikk tidligere, og i dag fikk jeg en superspennende sokkeoppskrift!! Sokker med perler!!!! Gjett om jeg gleder meg til å strikke disse da, men det skal jeg kose meg med i romjula når alt stress er over. Det er ikke noe bilde på oppskrifta og det gjør det ekstra spennende å strikke de!!! I går fikk jeg tre grønne telys, men var litt for sen med å ta bilde av de gitt.... allerede brent opp de.... Tusen takk Baddie - dette var supre gaver altså!

1 kommentar:

shygirl sa...

Så flotte kalenderpakker du har fått, blir sikkert kjempesøte sokker med perler på. :-))
Mye fint du lager, har kikket meg litt rundt i bloggen din nå. :-))
Ha en flott helg. :-)